Forum VS Virtual Spedition ANBEK TRANSPORT Strona G│ˇwna VS Virtual Spedition ANBEK TRANSPORT
Firma Miŕdzynarodowa VS ANBEK-TRANSPORT
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

chce zablysnac czasami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VS Virtual Spedition ANBEK TRANSPORT Strona G│ˇwna -> Tabor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 4:57, 06 Kwi 2014    Temat postu: chce zablysnac czasami

widze, ze druga biedronka...
[link widoczny dla zalogowanych]
okej ,okej,prosz─Ö tylko o jeden przyk┼éad takiej osoby znanej szerokiej widowni np jaka┼Ť aktorka,polityk,piosenkarka(s─ů ich setki) itp,nie chc─Ö si─Ö tu rozwodzi─ç nad jak─ů┼Ť pani─ů z osiedla.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Emilka za to by┼éa przestraszona, nie chcia┼éa si─Ö bawi─ç, wi─Ökszo┼Ť─ç czasu sp─Ödzi┼éa uczepiona mojej szyi... [link widoczny dla zalogowanych] 4.the Riddle.
Jest czarny, og├│lnie fajnie sie prezentuje ( i to w┼éa┼Ťnie mnie zgubi┼éo).. Ja mialam takie szczescie ze cudem znalazlam bezposrednio przez internet , i po obejrzeniu cv i referencji kazali robic rezerwacje na samolot i przyjezdzac Mam nadzieje ze to niebedzie jakis walek tylko Ale sprawdzalam na necie hotel taki niby jest wiec chyba bedzie w porzadku [link widoczny dla zalogowanych] Kto┼Ť m├│wi┼é ┼╝e jakie┼Ť dzia┼éanie to krymina┼é. ┼╝e panna o wzro┼Ťcie 174cm i wadze 58kg mo┼╝e mie─ç 56cm w pasie no chyba, ┼╝e ma dupsko jak okr─Öt (jak wcze┼Ťniej zauwa┼╝y┼éa┼Ť) [link widoczny dla zalogowanych]
galaretki robisz z polowy wody na opakowaniu, ricotte doprawilam do smaku cukrem, na dnie tortownicy ulozylam biszkopty zwylke typu bebe - ja namoczylam je herbata ale chyba lepiej niczym bo wyszla tylko papka Ratuje sie jak moge, jak nie przejdzie to laryngolog :/ nie mdlejecie? Czy czesto chodze do lekarza? A ja chciałam się zapytać kiedy powinnam udać się do lekarza. Składał dokumenty w ŁODZI Jestem opiekunczy, czuly zyczliwy, slowny po wyzszych studiach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

katarzyna1175@goo glemail.com
[link widoczny dla zalogowanych]
HELP.! grapka ooo nie za ciekwaiwe to wyglada ale jak sie to nosi to noga boli alejak bedzie trzeba to nosic to bede musial to moze w koncu bede mogl normalnie chodzic i nie noisic juz tej wkladki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja tak bardzo chcia┼éabym zrzuci─ç t─ů wstr─Ötn─ů nadwage. [link widoczny dla zalogowanych] Tarli je chyba z p├│┼é godziny.
co do zniszcze┼ä, jak pisa┼éam wcze┼Ťniej jedne wytrzyma┼éy ponad rok, a inna para porwa┼éa si─Ö troch─Ö po trzech miesi─ůcach. na to wychodzi ze musze je myc codziennie;/odzywki powoduja ten sam efekt ochlapni─Öcia...przynajmniej te ktore stosowa┼éam....napiszcie co robic zeby te wlosy nie opadaly po jednej nocy i zeby by┼éy jakies bardziej fest....bo jak mam miec takie cos to juz chyba wole je prostowac....;/ Witam !ja dowiedzia┼éam si─Ö ,┼╝e mam toksoplazmoze oczn─ů w wieku29 lat .Kuracja sterydami i antybiotykami da┼éa efekt ,ale nie na d┼éugo.Po o┼Ťmiu miesi─ůcach nawr├│t i znowu leki.Teraz chcieli┼Ťmy stara─ç sie o dzidzie,ale to nie jest takie proste przy tokso ocznej(s┼éowa mojego okulisty)By┼éam ju┼╝ u 4 ginekolog├│w i ka┼╝dy mnie olewa┼é -twierdz─ůc,┼╝e nie ma sie czym przejmowa─ç a jeden nawet stwierdzi┼é ,┼╝e to nie jest toksoplazmoza bo na tokso choruje sie tylko raz(DEBIL)Teraz trafi┼éam do lekarza z polecenia ,kt├│ry stwierdzi┼é,ze w ci─ů┼╝y moge mie─ç nawr├│t poniewa┼╝ organizm jest os┼éabiony.Dlatego on zaleca odczeka─ç rok od ostatniego zachorowania i wtedy robi─ç dzidzie .A po trzecim miesi─ůcu wprowadzi─ç rovamecyne zapobiegawczo!Wi─Öc musimy sie jeszcze wstrzyma─ç. aga ja si─Ö przyznaj─Ö, ┼╝e wczoraj troszk─Ö si─Ö z┼éama┼éam bo by┼éam z narzeczonym w kinie. Ja podczas stosowania odzywki nie malowa┼éam paznokci,tylko kazdego dnia naklada┼éam po jednej warstwie odzwyki i tak az do 7 dni a potem zmywanie i znowu to samo.Z tego co czyta┼éam dziewczyny malowa┼éy paznokcie juz na na┼éozona odzywk─Ö a na drugi dzien normalnie nak┼éada┼éy druga jej wasrtwe juz na lakier. [link widoczny dla zalogowanych]
Nawet moja kolezanka ma sie wybrac na zamykanie naczyn na nogach bo dowiadywa┼éa sie ze to robia i jest duzo taniej niz tu w warszawie. Oj dawno mnie tutaj nie by┼éo a takie dobre wie┼Ťci Zuzu gratulacje Ka┼╝da sama musi mie─ç tylko spodenki i najlepiej szpilki. Druga cz─Ö┼Ť─ç by┼éa s┼éaba... pzynajmniej jest wiecej ciala do kochania a i jeszcze jedno frajerki... Je┼Ťli ty piszesz o jedzonku, gotowaniu,krazacych nieustannie my┼Ťlach itp. IgG (+), IgM (-) - oznacza przebyte zara┼╝enie, je┼╝eli IgG znacznie podwy┼╝szone, powt├│rzy─ç badanie po trzech tygodniach - je┼╝eli poziom jest taki sam, nie trzeba leczy─ç, ani dalej kontrolowa─ç, je┼╝eli nast─Öpuje wzrost, nale┼╝y rozpocz─ů─ç leczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rozni─ů sie cenowo...ale moze warto zaplacic wiecej bo ich oferta jest mniej wiecej taka sama..bardzo podobna..
[link widoczny dla zalogowanych]
Stopniowo zwiększam wysiłek. Pewnie jeszcze adidasy nosisz i dresy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

generalnie nie dziwie sie byl taki gorliwy, powniewaz jedno zdjecie kosztowalo wziawszy pod uwage denominacje ok 150 zł [link widoczny dla zalogowanych] Wierze w to, ze spelnie moje marzenie chociaz czasami dopadaja mnie czarne mysli,jak to wszystko pogodzic.
To stało się bez Twojej winy; Pozdrawiam dlatego po prostu znalazlam kolor jak najbardziej zblizony do mojego naturalnego, jak odrastaly to juz nie bylo widac roznicy praca na cały etat. morze jakies 28StC takze wychodzic sie nie chcialo [link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ w┼éa┼Ťnie s┼éysza┼éam ┼╝e takie typowe brzuszki (i r├│┼╝ne ich kombinacje) wyrabiaj─ů jedynie mi─Ö┼Ťnie a t┼éuszcz zostaje! kompletny odlot, mam ochot─Ö pogryzc wanne Nie mozna sie bzykac My┼Ťlalam,ze to chormony,no ale mo┼╝e dieta.... Pewnie kupuje tam sama Polonia W grudniu wybieram sie do neurologa...powoli trac─Ö nadzieje. Czy wiecie gdzie s─ů mo┼╝e jakie┼Ť kursy fryzjerskie w Sosnowcu, D─ůbrowie G├│rniczej, B─Ödzinie czy Katowicach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jaki jest cennik w przybli┼╝eniu??
[link widoczny dla zalogowanych]
skad wiesz czy nie ma naturalnie kreconych albo prostych jak drut?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nikt nie b─Ödzie nigdy dobrym fryzjerem je┼Ťli nie lubi obcina─ç w┼éos├│w i nie ma zdolno┼Ťci manualnych, nie potrafi wyobrazi─ç sobie na kim┼Ť danej fryzury i dobra─ç odpowiedniej do danego kszta┼étu twarzy. [link widoczny dla zalogowanych] wyobrazcie sobie, moi mili, ze leze sobie juz lozeczku, czekam na sen, az cos mnie tknelo, zeby zapalic na moment swiatlo.
bieganie nie rozbudowywuje miesni !!! 21. paappaapap!!!! to po prostu stare przyzwyczajenia. no to i ja do┼é─ůcz─Ö do klubu ostatnio noce to koszmar ci─ůg┼ée dr─Ötwienie jednej i drugiej r─Öki +sztywnienie karku [link widoczny dla zalogowanych]
szukam tytu┼éu i wykonawcy piosenki, ktora leci mniej wiecej jakos tak: jestem z Warszawy, ale to sk─ůd jeste┼Ť nie ma znaczenia bo nie ma rejonizacji specjalist├│w. dziewczyny tak sie zastanawia┼éam a moze ta z┼éa fama jest od os├│b ,kt├│re bra┼éy podr├│bke Lida, a ona nie dzia┼éa i nie widomo co jest w ┼Ťrodku Poszukajcie na stroniewww.mojlekarz.de jest tam sporo adresow polskich lekarzy w niemczech, ginekologow i innych po bokach paznokcia pi┼éuje rowki tak g┼éeboko jak sie da by paznokiec m├│g┼é p├│j┼Ť─ç do g├│ry opr├│cz tego pi┼éuje ca┼éa p┼éytk─Ö paznokciow─ů jak narazie pomaga.acha nalezy smarowa─ç Rivel rywanol w masci kilka razy na dzie┼ä i zak┼éada─ç bandazyk ,zobaczymy co z tego wyjdzie narazie jest dobrze. a czarne to nie za ciemne do takiej czerwonej sukienki?a o rodzaj butkow to mysle raczej nad sandalkami na szpilce,jakies delikatnie jak najmniej zasloniete,na paseczki.tylko co do koloru nie jestem przekonana:| do boa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VS Virtual Spedition ANBEK TRANSPORT Strona G│ˇwna -> Tabor Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin